Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 24 Julai 2009

Adakah itu hanya strategi bisness semata-mata? atau ...

strategi bisneskah?

apabila tolong bukakan pintu kereta

apabila tarik kerusi untuk saya duduk di kedai makan



strategi bisneskah?

apabila ajak ke downtown setelah selesai bisnes discussion

apabila ajak saya ke The Curve selepas selesai mengisi borang

apabila mahu tumpangkan saya ke kluang bila dia tahu saya mahu ke Kluang


strategi bisneskah?

apabila nak pegi jalan-jalan hubungi sahaja dia

atau .........

3 ulasan:

  1. hahahah....zarith!! i would definitely say IT IS REALLY BUSINESS STRATEGY!! hahaha... oit,wait...unless kalo yg ajak tu lelaki...wiwiwiwiwi...mungkin tidak...itu strategi lain tu....gudluck menghadapi cabaran2 hidup bebeh!!

    BalasPadam
  2. lelaki masalahnye org tu
    hahaha

    BalasPadam
  3. huhuhu..strategy2.heh aku ni siap ade org byrkn bilik hotel lg. hrmm..kite tgk la along the way 2 die ade mention about feelings x? if xde, mmg bisnes strategy.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...