Halaman

Pengikut-pengikut

Isnin, 12 Oktober 2009

Hari ini di pejabat Episod 1

I sit in front of pc in the cold simulation room almost 9 hours today.
Teefa said I'm workaholic
No, I'm not workaholic
I just want my work to finish on time
or maybe a little bit of workaholic perhaps?
Erm I don't know.
Yup, my eyes feel stressed and tired due to that

******************************************
"Ko nak yang mane?"
"Teacher ke Engineer?"
"Of coursela engineer"
"Nak yang cantik ke cute?"
"Nak dua-dua"
"Susahla nakAlign Center dapat dua-dua, salah satu je cantik or cute"
"zarith ni kan ade comel pun comel, tak payah nak cari jauh-jauh"
"Jiran mane boleh"

eh eh, nape pulak tiba-tiba nama aku pulak yang disebut2?

Itulah karenah budak2 bilik simulasi yang terlampau banyak sangat keje.
Tapi hakikatye, aku ada minat dua orang budak ofis aku.

**************************************************
"How was your work Zarith?"
"ok"
"Are you learning?"
"Yup of course I"m learning"

Tiba-tiba die tengok handset aku

"Girls always like to decorate things"
"How do you put that?"
"Open the back cover and put it"

Tak de mood nak layan team leader aku ni sebab mata dah pedih

p/s: itu sebabla blog ini adalah private =P

p/s lagi: my team leader is an iranian. Haruslah aku terkedek-kedek speaking

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...