Halaman

Pengikut-pengikut

Selasa, 10 November 2009

Fight Till The End

Selalu saja saya rasa ingin mengalah. Berhenti saja apa yang saya lakukan sekarang. Yalah lagi banyak saya nak betulkan sesuatu, lagi banyak saya jumpa kesilapan yang dilakukan oleh orang terdahulu. Sehinggakan sampai satu masa, saya tidak tahu apakah arah tujuannya. Samada mahu bermula semula dengan membetulkan kesilapan dahulu atau teruskan apa yang telah dilakukan oleh orang terdahulu. Betul, saya mula merasa letih. Letih untuk selalu berpatah balik. Berpatah balik sehingga kepermulaan. Mungkin salah saya juga kerana mempercayai seratus peratus apa yang telah dilakukan oleh orang terdahulu. Tetapi harus begitukan, walau dalam realitinya tidak begitu logik, tetapi itu la yang digunakan oleh orang selepasnya. Dan saya perlu ikut betul-betul sama ape yang digunakan oleh orang selepasnya. Betul, rasa penat dan ingin mengalah. Apa yang dilakukan masih tidak menampakkan hasil. Masa pula makin suntuk.

Namun, saya pilih untuk tidak mengalah. Walau berapa letih pun kerja itu. Walau berkali-kali pun berpatah balik, saya takkan mengalah. Saya masih berpegang kuat pada motto ini "Fight till the end". Motto batch saya masa di TKC dahulu. Saya akan berjuang hingga ke akhir. Bila saya terasa ingin mengalah, saya akan ingat pada motto ini. Ingat pada lagunya.

Fight Till The End!!!

2 ulasan:

  1. apakah maksud sebenar?
    kekasih lama kah?
    gambatte!
    aja aja fighting!

    BalasPadam
  2. Bukanla teefa.. Work related punye =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...