Halaman

Pengikut-pengikut

Ahad, 8 November 2009

Mimpi: Joging bersama?

Semalam saya bermimpi
Tentang seseorang, tentang joging bersama
Masa itu waktu pagi
Saya mahu pergi joging dengan Min
Masa turun dari rumah,
Terserempak dengan seorang lelaki
Lelaki itu, saya minat kepadanya
Dia pakai baju kurung hijau bunga-bunga!!!!
Dia cakap dia juga nak pergi joging
Dia nak tukar pakai seluar 'tight' kejap
Dia juga bagi saya seluar 'track' suruh pakai
Dia pegi tuka, saya pun pegi tuka dekat rumah Min
Masa itu, Min tunggu di kereta
Tak tahu kenapa
Rasa susah Benar nak pakai seluar 'track' tu
Lama sangat.
Masa saya turun balik, Min sudah pergi dulu
Dia ingat, saya pergi dengan lelaki itu
Tetapi, lelaki itu pun sudah tiada
Sudah pergi juga

Tiba-tiba telefon saya bunyi mesej masuk
Saya terjaga
Min yang mesej bertanya sudah bangun ke belum
Sudah janji dengan Min untuk joging di tasik titiwangsa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...