Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 11 Disember 2009

Diari Pengurusan Berat Badan 3


Tik tok tik tok tik tok!!!
Sungguh, saya tersasar dari objektif saya untuk mengurangkan saiz badan saya. Daripada entri yang lepas, saya mengalami depresi yang hebat yang menyebabkan saya tidak mengawal pengambilan makanan saya. Saya makan untuk menggembirakan hati saya yang gundah ini. Namun saya harapkan saya dapat mula semula untuk mengurus berat badan saya. Mungkin saya perlu lebih berdisiplin dan mempunyai objektif yang lebih jelas. Itu penting bagi saya yang jenis hangat-hangat tahi ayam. Saya perlukan sesuatu untuk saya tidak cepat mengalah. Jadi ini yang dapat saya pikirkan.
  1. Sebelum tidur, saya pastikan saya menelan sebiji pil lecithin
  2. Pagi-pagi semasa mengambil air kosong di pantry, saya pastikan saya meletak diet drop ke dalamnya.
  3. Sentiasa pastikan stok CCPP sentiasa ada di dalam laci meja kerja saya
  4. Pastikan saya berjogging sekurang-kurangnya seminggu sekali di Taman KLCC atau di mana-mana sahaja
Saya tidak boleh jika tidak makan malam. Maka saya pastikan saya makan malam sebelum pukul 8 malam.
Harap-harap saya dapat lakukan ini, jika tidak boleh juga, mungkin saya perlu permudahkan lagi cara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...