Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 17 Disember 2009

Mimpi dan CTO

Semalam saya bermimpi
Saya dapat surat CTO
Liew juga dapat
Saya rasa sangat sedih
Jumlah pampasan tak sampai RM2000
Saya beritahu kepada kawan-kawan saya

Dalam keadaan sedih itu
Nun diluar tingkap
Saya melihat cahaya yang terang
Dan bunyi yang sangat kuat
Bangunan berdekatan KLCC meletup
KLCC bergegar!!
Saya bergegas ke tangga kecemasan
Berlari turun secepat mungkin
Bimbang KLCC akan runtuh

Saya berjaya turun
Tetapi pengawal menutup jalan keluar
Tidak tahu bagaimana
Saya akhirnya dapat selamatkan diri
Saya sudah tenang dan
Teringat kembali tentang surat CTO yang saya dapat

2 ulasan:

  1. arrrggghhhh...scary gler mimpi itewww...

    BalasPadam
  2. scary kan. blum lagi aku cite mimpi pasal gunung berapi meletus... scary scary

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...