Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 12 Februari 2010

Luahan Perasaan - Saya Tidak Peduli

Saya tidak peduli samada kamu mahu kutuk dan mengumpat saya selepas membaca blog saya
Seperti yang saya nyatakan, adakah saya cukup berani?
Cukup berani untuk apa?
Cukup berani untuk menerima kutukan dan umpatan kamu semua
Seperti, 'Eleh itu pun nak cite kat blog? Tak maluke orang lain tahu?'
Dan seperti, 'Apa luahan perasaan ko harini?'
Harap saya cukup berani. Kamu akan tahu saya tidak cukup berani apabila blog ini menjadi rahsia kembali.

3 ulasan:

  1. zarith - org jeless laa tu...berani itu satu perasaan yg baik...

    BalasPadam
  2. aliza, aku tak rasa orang jeles. tapi memang itu lumrah manusia. dan bagi aku blog membuatkan aku jadi lebih berani dan tidak takut pada bayang-bayang sendiri

    BalasPadam
  3. zarith..
    aku pun kdg2 rs cam xslamat nk wat blog..
    hehe.. tapi biarla org nk kata ape..

    just be careful la dgn ape yg kau nk share.. kalu dh nama musuh tu.. apa sja taktik pun di akan guna against us..

    kan? kan? :)

    emma

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...