Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 18 Februari 2010

Tersalah nombor ke?

Tidak pernah dalam hidup saya merasa meluat kepada seorang lelaki.
Caranya sama, tersalah nombor lagaknya.
Lepastu terus nak berkenalan pula.
Dari caranya tiada keikhlasan cuma mahu mengambl kesempatan saja.
Meluat sungguh saya.
Bukan saya sombong.
Saya cuma tiada hati untuk berkenalan dengan lelaki lagi.
Cukup setakat ini saya mengenali lelaki.

3 ulasan:

  1. huhu saya setuju..byk gak kes mcm ni..bile xlayan mula la kata sombong..haha biarkan, saper suruh start wat2 silap number kan??..-snb-

    BalasPadam
  2. hehe..
    dh nma nak berkenalan.. kalu taknak kawan, xpyh layan..
    ini worang just nk tekel by nasib2 je..
    hati2, spesis mcm ni jgn lyn..
    skang dh ade trend.. silap nombor, pastu kenalan and pastu free s*x.. huhu.. bukan aku main ckp je.. that's a fact...

    lelaki secara randomnyer amat2 bahaya and cannot be trusted..

    emma

    BalasPadam
  3. tul tu bal
    emma pun betul, spesis camni tak percaya pada cinta

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...