Halaman

Pengikut-pengikut

Sabtu, 6 Mac 2010

Doktor Cinta - Dewi Dewi

Sudah berkali-kali cuba untuk upload video ini disini tapi tidak dapat. Selamat mendengar

http://www.youtube.com/watch?v=Cs4ucih4Cn4

Mama tolonglah aku sedang bingung (saya tidak bingung cuma angau uweekkkkk!!!!)
Pusing kepalaku memikirkan dia
Aku yang selalu terus disakitinya (sipi-sipi je =P)

Dia tak tampan, tak juga rupawan (tapi comel=P)
Dia tak juga bergelimang harta
Oh tapi mengapa gayanya seperti superstar

Mama, mama, mama
Tolonglah aku yang sedang bingung (saya tidak bingung cuma angau uweekkkkk!!!!)
Kurasakan virus-virus cinta
Kubutuh dokter cinta

Papa, papa, papa
Inikah yang dinamakan cinta
Mengapa sakit yang kurasakan
Kubutuh dokter cinta

Oh mengapa ini harus terjadi
Kepada aku yang mencintaimu
Oh celaka jika lelaki
Seperti kau sudah tak setia (harap-harap kamu setia dengan sesiapa sahaja kamu bersama =))

Oh mengapa ini harus terjadi
Kepada aku yang mencintaimu
Oh celaka jika lelaki
Seperti kau sudah tak setia (harap-harap kamu setia dengan sesiapa sahaja kamu bersama)

Mama, mama, mama
Tolonglah aku yang sedang bingung (saya tidak bingung cuma angau uweekkkkk!!!!)
Kurasakan virus-virus cinta
Kubutuh dokter cinta

Papa, papa, papa
Inikah yang dinamakan cinta
Mengapa sakit yang kurasakan
Kubutuh dokter cinta

Oh papa tolonglah aku
Laki-laki yang seperti apa lagi
Yang begini saja sudah menyakitkan hati

Oh mama tolonglah aku
Perempuan mana yang tak sakit hati
Bila sang kekasih tak jadi kekasih hati (betul-betul)

Mama, mama, mama
Tolonglah aku yang sedang bingung (saya tidak bingung cuma angau uweekkkkk!!!!)
Kurasakan virus-virus cinta
Kubutuh dokter cinta

Papa, papa, papa
Inikah yang dinamakan cinta
Mengapa sakit yang kurasakan
Kubutuh dokter cinta

Kubutuh dokter cinta

3 ulasan:

  1. hahaha...nak like jugak kat sini...like :)

    BalasPadam
  2. kalau tidak biasa, sungguh lucah bunyinya lirik lagu,

    salamm,

    BalasPadam
  3. aliza: sila like =)
    tunbegia: owh iyaka? saya tak merasa lucah langsung. mungkin interpretasi anda lain =O

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...