Halaman

Pengikut-pengikut

Sabtu, 6 Mac 2010

Mimpi yang Takut dan Gembira

Kadang-kadang mimpi yang saya alami dapat memberi pengajaran kepada saya
Walaupun mimpi itu sangat menakutkan
Ada satu masa saya bermimpi keluar dengan lelaki
Saya bersama dua orang lagi kawan perempuan saya
Semuanya bermula dengan baik
Dalam pertengahan mimpi itu, tidak dapat saya ingat
Tahu-tahu sahaja, kawan-kawan saya dir****l oleh dua orang kawan lelaki tersebut


Saya sangat terkejut dan tak terkata
Masa itu saya merasa amat takut
Lelaki itu memandang saja saya dengan muka jahat
Akhirnya saya juga menjadi mangsa r***l lelaki tersebut
Saya berasa sangat lemah
Lagi-lagi apabila lelaki itu ****u* ***** ******** ****
Selepas kejadian itu, lelaki itu dan kawan-kawannya lesap
Sungguh saya dan kawan-kawan saya tak terdaya dan takut

Mimpi itu mengajar saya supaya tidak keluar dengan orang yang tak dikenali
Mimpi itu juga mengajar saya supaya lebih berhati-berhati dengan kawasan sekitar
Juga mengajar saya supaya mempunyai ilmu pertahanan diri jika perkara yang tak diingini terjadi

Nasib malam selepasnya saya bermimpi yang menggembirakan dan lucu
Eye candy saya memanggil saya dan menunjukkan tulisannya di permukaan bilah kipas


Ya atas permukaan bilah kipas inilah. Lucukan?
Mimpi memang tidak logikkan.
Di atas permukaannya, tertulis ayat ini


Saya terkejut dan gembira namun saya tidak memberi respon kepadanya
Dia nampak sedih dan kecewa
Dia ingat saya tak sukakan dia
Dia merajuk dan saya menjadi serba salah
Betul saya tak ingat apa jadi seterusnya
Mimpi itu betul-betul membuatkan saya gembira

Moga tiada lagi mimpi yang buruk-buruk biarlah saya bermimpi gembira walaupun ia tidak akan menjadi kenyataan

2 ulasan:

  1. wooaaa..mimpi pertama tu dahsyat lo..

    BalasPadam
  2. memang sangat menakutkan.. huhhuhhuhuhuhuhuh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...