Halaman

Pengikut-pengikut

Selasa, 9 Mac 2010

Perut sebelah kanan sakit berdenyut-denyut

Selepas sesi jogging petang tadi,
credit to http://www.yorkblog.com

Saya: perut aku sakit berdenyut-denyutla. Ko tak pernah sakit ke A?

A: Eh, tak penah pun. Gastrik ke?

Saya: Eh bukan gastrik A, selalu klu lama tak joging, stat balik berdenyut-denyut perut

A: Tak pernah pun

Saya: Yeke? aku ingatkan common sakit berdenyut-denyut.

B sampai ke tempat kami menungu

Saya: B, ko penah sakit berdenyut tak kat perut lepas jogging

B: Takde, tak penah

Saya: Alamak, ada yang tak kene ngan aku ke? Dah lama aku rase camni. Jogging je sakit. Aritu yang aerobik tu pun berdenyut-denyut sakit perut aku. Kene jumpa doktor ni.

credit to http://liberty-avenue.blogspot.com

Betulke? Saya ingat sakit berdenyut-denyut tu biasa. Memang setiap kali saya workout, jogging, aerobik tak sampai beberapa lama perut saya berdenyut. Nak kata saya tak warm up, saya warm up. A and B tak warm up pun ok je. Apa yang tak kena dengan saya ya? Ada tak sapa-sapa yang rasa macam tu gak? Sila bagitahu saya sebab-sebabnya? Kalau tidak, saya nak jumpa doktor tanya.

Disebabkan itu juga saya kadang-kadang jadi malas nak eksesais sebab tahu perut saya akan berdenyut-denyut sakit. Owh, jangan berputus asa. Chaiyo' Chaiyo'

2 ulasan:

  1. Hey,

    just drop by.

    exercise is important but you got to know your limit. take care.

    stranger.

    BalasPadam
  2. aku pun penah juga rasa simptom camtu..biasenye bila kite x konsisten wAT exercise.. TERUSKAN USAHA anda!!

    P/S: HEheeh..aku nak kawin dah tp berat badan xdpt nk turunkn..sampaikn seniot officemate aku soh cari personal trainer plak cam dalam the biggest loser tu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...