Halaman

Pengikut-pengikut

Ahad, 25 April 2010

Tukar Dekorasi Tingkap

Sabtu dan Ahad yang bosan dan sedih
Tak tahu nak buat apa
Housemate saya semuanya tiada
Z pergi kursus kawin dengan tunangnya
Muni, Wawa dan Lina balik kampung
Tinggallah saya seorang di rumah
Golek-golek atas katil pun dah bosan

Petang Sabtu, saya terasa sangat bosan
Saya selongkar laci saya, saya terjumpa inai rambut warna perang
Saya pun apa lagi, saya warnalah rambut saya 
Sementara tunggu warna meyerap dalam rambut
Saya lulur tangan saya yang sangat hitam dan mengelupas ini
Hasilnya, wow saya suka warna rambut saya =)

Ahad, dari pagi duk bosan tak tahu buat apa
Akhirnya saya keluar merayau
 Buat hair treatment, beli barang dapur dan wrapping paper
Kenapa beli wrapping paper?
Macam sudah jadi anual event untuk saya tukar 'window paper' bilik saya

Sebelum ini, tingkap bilik saya kelihatan begini:




Oren dan maroon yang berbenang emas

Saya tukarkannya dengan:

Tadaaaaa!!!!!!


Saya suka =)) 
Nampak simple dan lembut
Misi selesai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...