Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 7 April 2010

Hidup yang gembira

Mood saya baik harini. Tak tahu kenapa. Mungkin sebab saya baru beli kamera baru. Atau mungkin sebab saya dapat lupakan kerja saya untuk dua minggu akan datang ini. Atau mungkin sebab seseorang dah tak hubungi saya.

Rasa sangat teruja untuk pergi ke Marudi kerana Ana dan Pip nampak sangat gembira di sana. Apakah yang membuatkan mereka sangat gembira? Tak sabar untuk saya ketahui.Saya harap, saya takkan mengalami sembelit yang teruk disana. Jika tak, merana la saya kat sana nanti.

Saya sudah create survey baru di blog saya, sila jawab ya. Survey tersebut terletak disebalh kanan blog saya yang berlatar-belakang warna pink. Saja mahu pendapat, apa yang kamu suka saya tulis.

Selamat semua!!!!

1 ulasan:

  1. kak zarith x jmpe pn kotak pink 2.. hehehe. erm dah p marudi ke? kosong la rumah kte yek!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...