Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 21 Mei 2010

Hari ini di pejabat Episod 2

a: "Sapa yang nak ajak ko kawen ni? bagitau aku. Boleh aku lepuk budak tu"
b: "Eh bukan ko ke yang ajak aku kawin? Buat-buat tak tau pulak"

takde sesiapa yang ajak saya kawin, orang tu ugut nak kawin dengan orang lain, pergilah saya bukannya satu pilihan. Hey never  allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option. You are not an option ok!!!


Tempat saya bekerja sekarang. Harini PC perlahan pula. Run job pun terkedek-kedek. Klik satu benda nak display pun terkedek-kedek. Haishh sabar je la. Result permeability nampak dah cantik. PC pula terkedek-kedek macam kura-kura. Haish..... Tapi kura-kura terkedek-kedek pun bijak. Harap bijak la PC ini juga

Mode: Mahu balik Ipoh esok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...