Halaman

Pengikut-pengikut

Ahad, 15 Ogos 2010

Keadaan Vessel Seismik - Kemana kasut ini bawaku

Ini kasut aku.
Nasib baik aku beli kasut ni sebelum naik kapal
Murah pula tu
Kalau tak sepanjang masa aku kena pakai safety boot


Ke mana dia telah membawa aku?



Mestila dia bawa aku ke tempat makan
Besar tau tempat makan ni
Ruang tamu rumah aku pun tak sebesar ini 



Kalau ada tempat makan
Mestilah ada tempat untuk dapatkan makanan
Ini tempat paling suka dia bawa aku
Aku boleh dapatkan macam-macam makanan kat sini
Malangnya satu benda je aku tak boleh dapat
cili padi



Dia juga ada bawa aku jalan-jalan ke Sky lounge
Pergi sekali je
Tak sempat lagi nak berlibur disini
Tapi takpe
Masa masih panjang


Dia juga bawa aku ke gym untuk seimbangkan yang di atas
Tapi sekarangkan bulan puasa
Tak mampu kasut aku nak bawa aku ke gym selalu
Naik turun tangga pun dah penat

Kasut aku suka bawa aku kat tempat makan je la 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...