Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 22 September 2010

Kejutan Budaya Sisi Gelap Siri 2

NOTE: Sebelumni, aku privatekan entri ni, tapi aku buat keputusan untuk open to public. Semoga boleh jadi panduan dan ingatan kepada gadis-gadis di luar sana.

Untuk Siri 1 sila ke sini. Nanti tak paham pula

Kejutan Budaya Sisi Gelap Siri 1

Kejutan budaya ini menjadi semakin kontroversi dan privasi.


Aku ingat malas dah aku nak melayan budak Syahrimay (Lelaki S) ini. Budak perempuan (Gadis A)yang tinggal sebumbung tu pun aku dah tak nak layan. Tapi tak semena-mena budak S ni mesej aku.

"Yela orang bayar duit awak k tapii bukan masa yg terdekat ni coz orang tengah susah skrg ni"

"ok" itu aja yang aku balas

Tersenyum kambing aku lepas tu sebab cara aku untuk aku mendapatkan duit aku balik berjaya walaupun akan memakan masa. Tapi kenapa tiba-tiba pula Lelaki S ni nak bayar duit aku? Aku pun tanyalah Gadis A ni.

Rupa-rupanya yang kat budak BP tu pun Lelaki S ni minta maaf. Rupa-rupanya di tak dapat hidup tanpa duit perempuan. Mungkin itu caranya untuk dia dapat kan duit. Lagi-lagi sekarang ini musim dapat gaji. Lagila ligat dia. Bergaduh pun minta maaf balik. Tak tahulah dengan perempuan mana lagi dia menipu.

Kejutan Budayanya disini,

Gadis A ni dah malas nak layan Lelaki S ni. Maka Gadis A ni balik kerumah sewa dia (Ye Gadis A ni ada rumah sewa lain, tapi tinggal dekat rumah sewa lelaki S. Maknanya dia bayar sewa untuk dua rumah). Lelaki S ni bengang sebab Gadis A tak datang rumah dia. Jadi dia pergi rumah sewa Gadis A ni dan mengamuk.

Gadis A ni benganglah dan ungkit pasal Laki S pergi KL jumpa perempuan tak mengaku, pasal nak bertunang tahun depan dengan orang lain tak mengaku.

Apakah objektif sebenar Lelaki S. Dia masih memujuk rayu ramai perempuan tapi pada masa yang sama dia masih seperti tak dapat lepaskan Gadis A. Adakah kerana dia takut takda siapa nak bayar sewa umah dia? Atau adakah benar-benar dia mencintai Gadis A. Tapi kenapa dia berjanji dengan perempuan lain untuk bertunang dan berkahwin.

Yang terkejutnya lagi Gadis A ni nak pula duduk balik dengan Lelaki S ini.

Lelaki Perempuan tinggal sebumbung macam suami isteri dah banyak yang aku dengar dan baca. Tapi diorang ni tinggal sebumbung dengan adik lelaki S ni.

Lelaki S ni pun ada seorang member yang sentiasa jaga line dia. Maksudnya, yang sentiasa cover dia dalam hal bermain dengan ramai perempuan ini.

Nantikan Siri 3. Kisah lain pula

11 ulasan:

  1. Babeee!! Aku adalah insan yg wajib membaca kisah ini! Gimme the access please! Muahmuah!

    BalasPadam
  2. eh.. aku nk jgk baca.. ade dah siri baru ke? baru tau.. huhuhu..

    emma

    BalasPadam
  3. emma, nak baca blog ko dlu.. baru dapat access hehehe

    BalasPadam
  4. ala.. baca je lah.. aku dh lama x update.. pas baca ko punya blog, baru terasa nak update.. heheh..
    nak access pleaseeeee......

    BalasPadam
  5. emma.. aku taktau blog address ko. hehehehe.. sila beri =)

    BalasPadam
  6. zarith w/pon aku xdak blog sendiri wajib utk aku baca kisah ini...ngeh...ngeh

    Pip

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...