Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 28 Oktober 2010

Chamang Waterfall

Ketibaan =)

16 Oktober lepas, Muni ajak satu rumah pegi berkelah kat Bentong, Pahang bersama officematenya. Tak pernah-pernah lagi aku gi berkelah dekat air terjun dengan kawan-kawan. Seronok gak rupanya. hihihihii

Perjalanan dari KL ke Bentong mengambil masa lebih kurang satu jam setengah (kot.. tak bape ingat sebab sepanjang perjalanan tu aku tidur. sebab malam tu aku tidur lambat dalam pukul empat pagi. Pukul 5.30 aku dah bangun heheheh). Sampai je, aku sangat terpegun ok. Sangat cantik air terjun Chamang ni


Cantik gile air terjun ni.. Tengok tu.. orang tu cukup berani berani kat air yang deras tu


Ayam bakar dan kentang bakar. Nyum nyum sedapnya!!!
Menu lain: nasi goreng, sandwich, macaroni bakar, keropok, pisang salai dan lain-lain.

Seronoknya diorang ni makan
Cubaan-cubaan menangkap gambar dalam air... Tadaaa!!!
Seronoknya main air!!

Berehat sebelum 2nd round of berendam =P

Apa-apa pun, memang sangat seronok berkelah dekat sini. Dengan geng-geng yang sporting. Terima kasih kepada Muni dan ofismatenya, mizi, hafiez, fariza, man, dita dan dipu kerana mengajak aku, lina, bal dan adik lina berkelah bersama-sama. Lain kali, jom gi tempat lain pulak!!!! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...