Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 28 Oktober 2010

Kenapa dah lama tak update?

Sewaktu berjalan pulang dari makan tengah hari tadi, Aliza bertanya,

"Kenapa dah lama tak update"

"hihihihihihihi, hati berbunga-bunga tak tau nak update ape kat blog" jawab aku sambil tergelak

"Ala, itula pun orang nak tahu" pinta Aliza

Dengan tersenyum kambingnya aku menjawab,

"hehehe, nanti-nantila Aliza, sibuk sekarang ni, tak sempat nak update blog" Tersenyum kambing lagi aku

Sebenarnya, aku memang tak tau nak update apa. Idea memang ada, tapi tak tertulis sebab sibuk punye pasal. Kalau aku nak cerita pasal itu pun, nak cite pasal apa? Adakah mereka nak tahu macam mana aku boleh kapel? Atau adakah mereka nak tahu bertapa lamanya dia menunggu aku? 

from http://commons.wikimedia.org
Tak perlu kot, biar orang tertentu je yang tahu. Lagipun kan, kita malu la awak... Auwwwww.... meluat nyah. Syuh pegi main jauh-jauh kalau nak geli-geli..


Apa-apapun, jodoh ditangan Allah s.w.t. Ada jodoh, sampailah kami. Tiada jodoh, selamanya la menjadi kasih gelap yang menjaga batasnya. Apa-apa pun doakan daku membuat cubaan yang betul kali ini. Amin

2 ulasan:

  1. iye...jodoh di tangan Allah...cintaku keranaNya...haha...straight away aku komen di sini...lalalalalala...tatau kenape...aku senang hati harini...aku rindu insan itu...tapi, arini dah sebelas hari...ku doakan kebahagiaan dia dari kejauhan...aduhh...soal hati ni Allah jugaklaa Yang Maha Mengetahui...

    BalasPadam
  2. hati ini milik Yang Maha Menyayangi. Jadi kene dekatkan diri ni kepadaNYA supaya Yang Esa dapat pegang hati kita kukuh-kukuh =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...