Halaman

Pengikut-pengikut

Ahad, 17 Oktober 2010

Makan tak kenyang

Tidur tak lena
Mandi tak basah

OK Aku tipu je.
Aku tidur lena
Mandi basah
Makan kenyang cuma makan tak lalu je

Sejak aku turun dari rig
Aku macam takda nafsu nak makan
Makan pun tak abis
Selalunya kalau makan, pinggan aku lah yang paling licin
Tapi sekarang ni, semua makan tak abis

Kawan semua macam pelik
Ingat aku diet ke sejak dua menjak ni
Takdelah aku tak diet langsung pun

Pelik gak aku kenapa takda nafsu nak makan
 Tapi dari sudut terangnya, seronok jugak
Bolehlah aku kurus
heheheheheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...