Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 6 Oktober 2010

Perasaan Ini

Kadang-kadang, bagus juga keja macamni. Tak perlu nak fikir nak makan apa. Tak perlu nak fikir nak pakai baju apa nak pergi keje esok. Jimat pun jimat. Lagi pula ramai jejaka-jejaka hensem yang aku boleh usha.

Dan ada jugala jejaka hensem yang saja-saja menggatal

"Eh ko tau, sorang mat saleh ni, setiap kali jumpa aku mesti kenyit mata kat aku!!!"

Hihihi. Bukan itu nak cerita sebenarnya. Tapi kisah tu betullah. Yang nak cerita adalah tentang hati dan perasaan jejaka. Eh tapi rasanya tak bolehlah nak cerita kat sini. Kat sini je yang boleh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...