Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 29 Oktober 2010

Undur, undur, jangna tak undur

Kalau sesiapa yang biasa dengan mesin minyak Petronas Taman Melati, mesti tahu ada satu jalan kecil lalu masuk sebelah Mc D.

Kisahnya tadi, aku nak gi drive thru Mc D tapau makan untuk Bal, lalula kat jalan kecil tu. Sekali ada kereta saga merah parking situ daaa.. Huh, memalukan kaum Saga SE je. Ciss.

Jadi tak dapatla aku lalu. Kena undur balik. Kat belakang aku ada dua tiga kereta nak lalu kat situ. Aku pun undur perlahan je la kan sebab dah aku mengundur kat jalan utama. Masa mengundur tu, dah perasan muka lelaki perasan macho kereta belakang tu bengang. Mesti dia duk ngutuk aku undur tengah jalan.

Pastu aku dah jalan, aku suh Bal tengok kereta tu. Laju gila dia masuk dan brek mengejut. Wakakakakakakakakakakakakakakakaka!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aku gelak gila dengan Bal. Padan muka, berlagak sangat masuk laju-laju. Last-last dia pun mengundur jugak.. Suka gila aku. Wakakakakakakaka!!!

Ok, enough gelak. Tak baik tau gelakkan orang. Eh eh dia pun dah duk ngumpat aku dulu. Ala, tak baikla balas dendam. hehehehhehehehehhe. Gelak lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...