Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 15 Disember 2010

Kau ada cahaya cinta

"Zarith, Good Luck!!"
"Kau ada cahaya cinta"

Ucapan sebelum aku ACD. Terima kasih kepada semua yang mengajar dan mengucap good luck kepada aku. Walau sebenarnya aku sempat study pagi sebelum ACD je. Lebih kurang dalam empat jam saja untuk study. Apa aku buat weekend tu sampai tak sempat study? Owh aku sibuk dengan majlis pertunangan. Kene potong bawang, siang udang dan ayam. Sampai bau bawang pun masih melekat kat tangan aku ni. Mana nak sempat study kalau dah sibuk macamtu kan.

Hasilnya? The worse ACD I  ever had in my life. Tapi relaks-relaks. Kalau aku study lebih-lebih pun aku still akan dapat satu juga kerana aku tak pernah hands on. Jadi tak guna la kalau nak elobrate panjang-panjang pun kalau kau tak pernah buat kerja-kerja tersebut. Kadang-kadang terfikir jugak betul ke aku nak ruler reservoir geophysics ni? Kerana sekarang aku semakin selesa berada dalam operation team ni. Takpela, yang penting aku riang di mana sahaja aku berada.

Aku ada cahaya cinta
Cahaya cinta yang membuatkan aku sentiasa gembira walaupun ada gundah mengundang
Cahaya cinta yang membuatkan aku bersemangat untuk berjaya dalam hidup ini
Cahaya cinta yang membuatkan aku sedar batas-batas hidup ini
Semoga cahaya cinta ini terus menyuluh jalan hidupku ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...