Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 16 Disember 2010

Tak best

Aku tak suka perasaan aku sekarang ni
Kalau boleh aku nak berada kat laut sekarang ni
Takdalah aku terlalu terfikir-fikir
Ok aku mengarut.

Yang penting, perasaan aku sekarang tak best
Rasa rindu ada, rasa sedih ada, rasa tak keruan ada, rasa panas ada
Macam-macam rasa ada

Tapi aku mestilah kena sentiasa ingat status aku sekarang
Dimana aku terletak
Kemungkinan tak jadi itu mungkin tinggi
Apa-apa pun redha je la perjalanan hidup ini
Kita merancang dan melaksanakan
Tapi tuhan yang akan menentukan segalanya

Tunggu dan lihat berapa lama aku boleh tahan perasaan rindu ini

2 ulasan:

  1. aku sakit sayang...tolong carikan penawar...kukukukuku

    BalasPadam
  2. jom shopping!!!!!!!
    I need shopping therapy rite now!!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...