Halaman

Pengikut-pengikut

Selasa, 4 Januari 2011

Kisah Seorang Pemuja Rahsia - Episod 5

Eh, tiba-tiba ada Episod 5 pulakkan. Mestilah ada episod 5 sebab ada cerita terbaru. Ada perkembangan terbaru. Baca dulu yang sudah-sudah.

Kisah Seorang Pemuja Rahsia - Episod 1
Kisah Seorang Pemuja Rahsia - Episod 2
Kisah Seorang Pemuja Rahsia - Episod 3
Kisah Seorang Pemuja Rahsia - Episod 4

Kali ni aku tak tipu. Kali ni dah takda dah usha-usha. Sebabnya, orang yang dipuja itu sudah ada kekasih hati. Aku tak terasa jeles, aku tak terasa kecik hati. Malah aku suka. Akhirnya setelah lama juga aku menunggu. Semoga die berbahagia bersama kekasih hatinya.

Owh, tersangat lama aku tak bercakap dengan orang yang dipuja. sebulan mungkin atau dua bulan? Aku pun tak ingat sebab dah lama sangat. =)

p/s: Selamanya menjadi pemuja rahsia. hehehehhe

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...