Halaman

Pengikut-pengikut

Ahad, 2 Januari 2011

Perampasan Hak Mereka

Bukan aku nak merampas. Tapi aku ter-rampas secara tak sengaja.

Ok aku merepek. Aku bukan seorang perampas hak. Aku tak rampas hak kerja mereka. Kalau boleh aku nak bagi semua kerja-kerja aku ni kat mereka. Wehuuuuuu.. weh mana ada kerja senang kat dunia nih. Semua kerja perlu kan kudrat.

Ok aku merepek lagi. Banyak benda bermain-main difikiran ni. Tengah kuat berfikir cara-cara terbaik untuk tempuhi halangan-halangan yang dah ada depan mata ni. Aku buat research sikit kat internet dan tengah cari-cari orang yang aku boleh rujuk dan minta nasihat. Yang penting, FOKUS!! Itu azam tahun 2011 aku. FOKUS hadapi halangan, FOKUS hadapi cinta dan FOKUS hadapi kerja.

Yang penting FOKUS dan teruskan pilihan yang aku dah buat. Ucapkan selamat berjaya kepada aku.

p/s: oopsss, lupa. FOKUS untuk berangan-angan lebih-lebih jugak. Dengan harapan angan-angan menjadi realiti. AMIN!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...