Halaman

Pengikut-pengikut

Isnin, 21 Februari 2011

Perangai-perangai mereka

Aku terasa sangat penat. Aku tak tahu kenapa. Sangat penat. Dari awal bangun tidur sampailah sekarang ni. Menjadi makin teruk pula. Apa yang tak kena dengan aku ini? Dah lama sungguh aku tak rasa sepenat ini. Selalu bangun pagi walaupun ada sisa-sisa mengantuk, tidaklah seperti ini.

Beri aku pilihan.

Mahu ambil Bold 3 atau Torch?

Blackberry yang mana satu?

Dan Celcom atau Digi?

Plan mana yang lagi best untuk orang macam aku yang tak telefon orang.

Sekarang aku pakai K700i dengan prepaid hotlink dan aku guna Digi broadband dengan 12gig untuk RM99.
Nak amek celcom ke nak cukupkan korum ni. huahuahuahua

Aku nak cerita pasal lebuh raya sebenarnya. Tapi tidak boleh berfikir dengan baik. Baca atas sana. AKU PENAT. Jadi tunda dululah. Tajuk diatas tu aku tinggal kan ja.

p/s: Kadang-kadang terpikir, mampukah aku teruskan percintaan ini? Dia tu ramai sangat peminat. Jeles I tau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...