Halaman

Pengikut-pengikut

Sabtu, 15 Oktober 2011

2 minggu 2 kg

Kitekan tak tahulah kenapa..
Perut kite ni kan dah buncit sangat tau..
Nampak cam orang mengandung dah tau..

Kite pelik sangat tau
Kite tak rasa lapar
Kite penah cube tau
Kalau kite makan pagi kan
Pastukan tengahari dengan malam tak makan kan
Kite tak rasa  lapar pun malam tu

Kenapa ek?
Sebab angin ke kite tak lapar?
Tapi kite rasa kite tak lapar sebab sistem pencernaan kitela.
Sistem pencernaan kite tak betul
Malam pun kalau sendawa kite rasa lagi makanan kite makan pagi tadi tau

Tapikan, walaupun kite tak laparkan.
Kite rase nak makan je tau
Perut kite dah penuh dah senak pun kite rase nak makan lagi
Kenapa nafsu kite bertambah tambah ni?

Kesian betullah sistem pencernaan kite ni
Kite dah jadi gemuk gile ni tau
Ape kite nak buat ye?

Sedih tau kite gemuk mendadak dalam dua minggu
Semua baju pun tak muat tau
Terpaksala kite pakai baju besar besar
Bos kite pun dah tegur kite tau






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...