Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 16 Mei 2012

Kemalangan - One of those story. Hey cerita tahun lepaslah.

Aku fobia bawa kete blakang lori.
Eh ape kene mengena pulak?
Sebab lori lah aku hampir eksiden dulu.
Tapi umur masih panjang.
Kereta aku betul betul berhenti 1cm belakang lori.
Itu pun sebab aku terpulas stereng sikit.
Kalau tak pulas memang dah langgar.

Hey, akibatnya?
Wow tayar depan kereta aku dah tak bulat.
Kene tukar dua bijik tayar sudah.
Owh, brake pad pun sudah jem. Kena tukar jugak.
Eh mekanik tu leh kata aku brek mengejut sebab nak elak anjing?
Mangkuk sungguh mekanik itu.

Apasal lak aku hampir nak langgar lori?
Eh, aku tak bawa laju pun.
In fact, aku 150m jauh dari lori tu.
Lori tu yang bawa pelan. 10km/j je.
Mestilah lori tu bawa perlahan sebab tengah naik bukit.
Tapi lori tu ade hati nak potong lori.
Jalan dua lane sahaja.
Jadi mana aku nak lari.
Tak boleh mengelak lah!!!!
Terpaksa brek sahaja.
Penumpang kat blakang sume dah menjerit bah!!!

Tulah orang dah cakap
Ada dugaan yang akan berlaku dalam perjalanan balik.
Tup tup memang betul.

p/s: Biasalah pukul 3 pagi aktiviti paranormal tengah tinggi.

p/s2: Al-fatihah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...