Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 26 Januari 2012

Dildara (my sweet love)

Dildaara, please stand by me. Just as long as you stand by me.



When the night has come
and the land is dark
and the moon is the only light
We will see

My guiding light
You are my world
You are all i want now and forever

My guiding light
You are my world
Nothing compares with your name
A thousand books told me so

My sweet love
My sweet love
The world is nothing without you

My sweet love
Your generosity melts hearts

My sweet love
I won the world when I lost my heart to you

darling darling stand by me
stand by me
just as long as you stand
stand by me


Rabu, 18 Januari 2012

Frust tidak bercinta

Dia sangat suka budak tu
Malah sudah jatuh cinta pun
Dia rasa tak boleh hidup tanpa budak tu

Dia tanya kita
Budak tu agaknya ada makwe dah ke?
Budak tu agaknya suka kat aku tak?

Kita cakaplah 
Budak tu kawan je

Tapi, tapi,
Budak tu selalu tepon aku
Budak tu amek berat tentang aku
Dia cakap kat kita macam tu

Kita pun cakap lagi
Awak, kalau selagi budak tu tak cakap "i love you", "saya suka awak" dan sewaktu dengannya
Budak tu tak jatuh cinta pada awak
Budak tu anggap kawan je

Jadikan
Bila tau budak tu ada orang lain
Atau
Budak tu kurang layan dia
Dia frust
Frust seperti putus cinta

Tapi kita tak pahamlah
Macam mana boleh putus cinta
Tapi tak penah bercinta dengan budak tu

Kita nak tolong lebih lebih,
Kita tak tau sangat.
Kita boleh nasihat
Pastu kita boleh marah dia aje lah....

Jadi kita nak pesan..
Perasaan kita takleh nak elak
Kalau dia nak muncul
Dia muncul jugak perasaan tu

Tapi kita pesan..
Bertindak ikut logik tu
Kita tau dia tak tau kite suka dia,
Jadi apa perlu kita buat?
Kita buat dia jadi tau
Tapi kalau dia tak tau
Tapi kita frust menonggeng, 
Buang karan je...


Selasa, 17 Januari 2012

Menjadi Jauh

Jauh dari yang baik
Jauh dari diri

Sungguh jauh langkah yang sepatutnya belum
Jauh mencari sesuatu yang sebenarnya amat dekat

Bukan tidak mahu mendekat
Bukan tidak mahu melihat

Cuma hati ingin menjauh untuk tidak terus dilukai

Semoga jauh dari yang jahat
Jauh dari diri

Ahad, 15 Januari 2012

chak!

2011 yang hitam
2012?
Tak tu lagilah.

Yang ku tahu, 2012 tahun percubaan terakhir.
Then babai....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...