Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 30 Mei 2013

Dekorasi Rumah dan Susun Atur Rumah

Sejak dah dapat kunci rumah dan sejak Pinterest menjadi kawan baik saya, saya menjadi suka melihat gambar, blog dan website dekorasi dan susun atur rumah. Macam semua benda pun nak buat di rumah baru ini. Makanya tema blog ni akan lebih kepada dekorasi dan susun atur rumah.

Alhamdulillah saya selamat pindah rumah minggu lepas. Walaupun ada kepayahan masa pindah rumah, semuanya selesai dalam satu hari. Yelah, lori yang kami sewa tak cukup nak angkut semua barang kami. Akibatnya, terpaksala kami angkut naik turun tangga dari tingkat empat. Nasib baikl muat masuk dalam kereta dua biji. Yang penting, kena susun atur dengan bijak.

Rumah sekarang adalah seperti ini...


Impiannya nak jadikan macam ini...









Cantikkan. Jadi semangat sangat nak menghias rumah. Tapi budget belum banyak. Makanya buatlah apa yang termampu. Semoga saya dapat kongsikan idea menghiar rumah dan projek dekorasi yang akan saya lakukan pada masa datang.

Dengan itu, akan bertambah bloglist dan website list berkaitan dengan dekorasi dan susun atur di blog saya ini.

Stay tune ok. Blog masih lagi di peringkat renovasi.

p/s: Semua gambar adala dari Pinterest dan Houzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...