Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 10 Julai 2013

Blog Spring Cleaning

Salam Ramadhan....

Moga Ramadhan kali ini membawa seribu satu rahmat kepada pembaca semua.
Tahun ini adalah kali pertama aku berpuasa sebagai isteri. Semoga puasa aku kali ini berjalan lebih lancar dari segi fizikal dan rohani.

2-3 hari yang lepas, aku berjaya membelek setengah daripada entri blog aku. Membelek disini bermaksud aku clean up apa yang patut. Entri yang tak relevan aku convert ke draf balik. Entri yang lain, aku tukar tajuk untuk lebih spesifik. Ya lah, bila buat clean up, baru aku perasan banyak tajuk entri lama adalah "whatever", "whatever lagi" dan tajuk yang tak berkaitan dengan isi. Makanya, aku tukar tajuk. Begitu juga dengan label. Label yang tak berkaitan aku buang. Entri yang tiada label, aku tambahkan.

Berharap dalam masa dua hari ni, aku berjaya clean up semua entri blog.

4 ulasan:

  1. Wahh.rajinnya wat clean up.kita pun xbuat lg clean up

    BalasPadam
  2. cik Hani: Kalau rajin, silalah buat. seriously, bila baca balik entri lama-lama rasa nak tergelak. Sebab rasa tak matang sangat...

    BalasPadam
  3. dah buat hari tu...fenat kan..

    BalasPadam
  4. Fizah: yup penat. Ni pun tak abis clean up lagi ni. Hopefully by weekend dah abis

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...