Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 18 September 2013

Dekorasi Bilik Utama: Susun Atur Bingkai Gambar


Salam....

Ada satu ruang kosong di bilik utama dan aku ada banyak gambar. Nak gantung kat ruang tamu macam tak sesuai sebab semuanya gambar perasan aku. Jadi gantung dalam bilik utama. 

Aku taknak letak gambar-gambar ni kat kepala katil. Sebab aku ada perancangan lain untuk dinding kepala katil ni. Makanya di dinding sebelah kanan katil jadi mangsa.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Inilah dindingnya. Frame gambar kecil disusun bentuk L.

Dari sudut lain kedudukan gambar. Pintu sebelah kiri itu adalah pintu ke bilik air. Abaikan barang bersepah itu ye. Waktu ni dalam proses menyusun atur bilik (akan dikongsi di entri lain)

Korang pulak, gantung kat mana gambar-gambar perasan korang?



6 ulasan:

  1. eeerrr..kiteorg kan...taknak letak gmbar kiteorg kat dinding...jemu tengok muker sendiri...hahaha..gambar kawen pon tu letak kat bilik kerje..bukan gantung..sioan jer..tengah carik gambar yg sesuai tuk gantik gambar muker kiteorang...ngeee... tapi tengok orang susun2 gambar macam ni..cantik jer...biler sendiri nak letak..nan hado..huhu

    BalasPadam
  2. Cik hani xde gmbr perasan.huhuhu..
    Cik hani ada gmbr poyo je..huhu

    BalasPadam
  3. hahaha...kelakar la zarith.gambar perasan.ai x letak pon any frames kt umh.projek terbengkalai.kakaka

    BalasPadam
  4. Aty: Macamana boleh jemu tengok gambo sendiri? =)

    Saya sebab first time gantung gambar sendiri. Jadi tak jemu lagi.... nanti dah jemu, baru fikir letak gambor lain...

    BalasPadam
  5. Cik Hani: Gambar poyo itu buat apa?

    BalasPadam
  6. Jee Abdullah: hehehehe betullah tu gambar perasan... sebab tu letak dalam bilik je. heehehehe..
    Projek terbengkalai boleh restart balik....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...