Halaman

Pengikut-pengikut

Jumaat, 6 September 2013

Idea Dekorasi dan Susun Atur Ofis Rumah (Home Office)


Salam,

Ada satu bahagian di rumah aku ni dikenali sebagai study area dalam plan rumah, masih kosong lagi. Tiada apa. Plannya nak buat sebagai ofis kawasan tu. Cuma haritu budget tiada lagi. Jadi postpone dulu nak ada ofis ni. Sila klik entri ini untuk lihat kedudukan study area tu.

Sementara tunggu waktu untuk renovate kawasan tu. Aku pun carilah idea untuk home office ni. Kawasan ni cadangnya nak dikongsi bersama bahagian stor dan ruangan keluarga..

Jom lihat hasil tangkapan daripada Pinterest yang aku berkenan sangat di hati.

Paling suka rekaan ni. Ringkas dan tak makan banyak ruang. Akan buat divider untuk asingkan ruangan keluarga dengan home office

tetapi
*
*
*
*
*
Aku nak banyak kabinet macam ni. Tambah lagi ruangan dinding digunakan sepenuhnya.

Lain-lain rekaan yang dalam senarai aku...
*
*
*
*
*
Ini pun aku suka. Tetapi makan banyak ruang. Maklumlah home office aku nanti bergabung dengan stor dan ruangan keluarga. Kena pandai bahagi kawasan.

Ini pun ok. Ruangan digunakan semaksima yang mungkin sampai ke siling. Cuma, aku nak ada dua ruang kerja. Satu untuk hubby aku dan satu lagi untuk aku


Ini pun boleh dikonsider. Divider tengah tu menambah kawasan untuk buat kerja.

Wah!!! Dindingnya!!! Suka. Boleh jadi command centre.







4 ulasan:

  1. Tgh deco2 umh ek? Hehe..nti pn tgh cri idea jgk ni nk deco umh..huhu..

    BalasPadam
  2. yup tengah cari idea deco umah. dah ada buget baru on...
    good luck deco umah.. nanti boleh kongsi..

    BalasPadam
  3. mana cari gambar2 cantek tu yer? boleh bagi link?

    BalasPadam
    Balasan
    1. gambar2 cantik tu saya ambil dari Apps Pinterest. Boleh download dekat handset.

      Awak google pun boleh juga.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...