Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 5 September 2013

Susun Atur#10: Susun Atur Meja Solek Bahagian Akhir

Salam,

Akhirnya sampai juga bahagian akhir. Mesti korang dah naik bosan. Apa-apa pun aku teruskan juga.

Bahagian ni aku nak cerita bahagian atas meja solek.


Berserabut tak hengat. Ambik kau!

Barulah sedap memandang. Aku guna bakul pink ni untuk containerize barang-barang. Satu bakul ni RM1.50 je di Parkson Selayang Mall.

Apa ada dalam bakul?

Bakul pertama: Tempat simpanan brooch yang besar-besar

Bakul kedua: Tempat simpanan getah rambut, sepit rambut, serum rambut dan lain-lain berkaitan rambut

Bakul ketiga: Sikat ;)
Banyaknya sikat!!!

Bekas lutsinar ni pula, aku simpan barang-barang mekap aku. Aku letak kotak tisu kosong sebagai platform untuk bekas ni.

Habis juga siri susun atur meja solek aku ni. Harap dapat memberi idea kepada orang lain juga. InsyaAllah ada rezeki lebih nak cat meja solek ni warna lain. Tetapi, terasa juga meja solek ni tak berapa praktikal. Tetapi buat sementara waktu pakailah dulu.

Entri ini telah dikongsi di:

  1. Susun Atur Sioca

6 ulasan:

  1. bekas pink cmtu klu kat daiso rm5 sebijik..kena pandai pilih gak kat daiso..klu tak, terkena...hihiks

    BalasPadam
  2. Yup betul betul.. kadang ada barang barang kat daiso boleh dapat lagi murah kat luar. Jadi kena pandai pandai pilih.

    BalasPadam
  3. Rajin betul zarith susun atur. ai takde almari solek. pakai chest of drawers je. kemas pastu selerak blk and it continues.haha

    BalasPadam
  4. Mula-muila zarith macam tu jugak... kemas, pastu mesti berselerak balik. Sampailah zarith susun ikut sistem yang sesuai dengan zarith. Memang dah tak bersepah...

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum W.B.T. tumpang tanya yg bekas lutsinar tu akak lapik dengan ape? kan bekas lutsinar tu macam ade 3 laci kan bawah tu. maksod sy bukan kotak tisu. yg dalam bekas tu nampak macam akak lapik ngan something . hehe. kat mane akak beli pelapik bekas tu ye? thanks in advance. =D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hai siti sarah, bekas lutsinar tu adalah makeup organizer acrylic. Lapik tu memang didatangkan sekali dengan kotak tu.

      Tapi lapik tu boleh je beli kat daiso atau mr DIY. Macam2 warna lagi ada.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...