Halaman

Pengikut-pengikut

Khamis, 17 Oktober 2013

Dekorasi Ruang Tamu: Langsir 'Sliding Door' Ruang Tamu

Selamat Hari Raya Aidiladha semua...

Akhirnya, sempena hari raya haji, sempurna sudah pemasangan langsir di ruang tamu.

Walaupun ada ketikanya, aku rasa langsir ni terlalu gelap sehinggakan ruang tamu aku nampak malap je.

Tetapi, kadang-kadang aku tengok cantik pulak. Tetapi lagi, aku rasa macam tak matching dengan warna sofa. Apa-apa pun, inilah langsir itu untuk 3-4 tahun akan datang.



Langsir ni adik aku yang jahit. Jadi save budget sikit sebab dia cas murah.

p/s: Tak sanggup nak review ruang tamu lagi. Sebab tak complete lagi.

5 ulasan:

  1. langsir rumah sewa skrg ihsan dr mama..hehe..lgsir lama rumah.. da la gntung compang cmping

    BalasPadam
  2. cantik la langsir kelabu tu... beli kat ne? akak suka langsir gelap-gelap ni sebab rumah akak matahari pagi dan matahari petang jenis tepat punya tuju.. hihihi...

    BalasPadam
  3. Cik Puan Tikah: oklah tu... Pakai je dulu sementara ada rumah sendiri.. Langsir rumah sewa saya pendek. jadi kena jugakla buat langsir lain

    MamaDaniel: Langsir tu beli kat nagoya. Langsir kelabu jarang tu bidang besar tau (tak ingat bidang berapa)

    BalasPadam
  4. Salam kenal...cantiknya deko2 depa...

    BalasPadam
  5. Rusna: Hai Rusna! Salam kenal. Thanks..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...