Halaman

Pengikut-pengikut

Rabu, 18 Januari 2017

Bisnes Adania dan Young Living Essential Oil

Assalammualaikum...

Wow, post terakhir aku adalah pada tahun 2015. Lama tu.

Dah banyak sawang dah blog ni.

Tahun ni aku nak hidupkan balik blog ini.

Susunatur masih jadi kegemaran. InsyaAllah datang kerajinan nak ambil gambar nanti, adalah pos tentang susunatur.

Tahun 2016? Boleh dikira sebagai tahun perubahan aku.

Aku mula berniaga. Tiada perancangan apa, terus mulaje.

1. Aku jadi ejen Adania. Pada yang tak tahu, produk Adania adalah produk organik dan semulajadi. Diusahakan oleh anak tempatan. Apa yang uniknya produk ini, tidak seperti produk homemade yang lain, produk ini dihasilkan di kilang. Kebersihan dan kualiti produk dapat dikawal.

2. Juga ku jadi independent distributor Young Living Essential Oil. Pada yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang essential oil, bolehlah kontek aku. Sebulan sekali, saya akan adakan kelas percuma essential oil. Kelas seterusnya adala pada hari sabtuni (21 Januari 2017).

Oklah, azam tahun ni untuk blog ini adalah untuk buat sekurang-kurangnya 1 entri setiap bulan. InsyaAllah saya akan share lagi kebaikan essential oil ni.

Mehlah follow instagram dan facebook ni..

organic war - menjual produk Adania
www.facebook.com/organicwar
www.instagram.com/organic_war

Pondok Minyak - Young Living Essential Oil
www.facebook.com/pondokminyak
www.instagram.com/pondok_minyak


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...